Tegelkes, Reglement betreffende ondergrond ?
| Phoske |
|
Brown Ball
Groep: Chaos
Gebruikers nr.: 24

|
In de Pot Black, in dat zaleke apart, ben ik ooit eens met mijn bakkes tegen de tafel gesmakt toen ik me een beetje moest stretchen voor aan nen bal te geraken en gewoon wegschoof.
Daar kon ge zelfs niet normaal lopen, maar moest ge stapke per stapke wandelen
|
|
|
| Edu |
|

Cue Ball
Groep: Admin
Gebruikers nr.: 2

|
| QUOTE (Phoske @ Sep 21 2005, 11:39 AM) | In de Pot Black, in dat zaleke apart, ben ik ooit eens met mijn bakkes tegen de tafel gesmakt toen ik me een beetje moest stretchen voor aan nen bal te geraken en gewoon wegschoof. |
En dat is nog altijd te zien!
--------------------
|
|
|
| Vsf_Brabant |
|

Voorzitter VSF-Brabant
Groep: Moderator
Gebruikers nr.: 6

|
Dat is in veel zalen :
Mister Europe (tegels worden zelfs opgeblokken) Acro (zondag efkes gespeeld en moest ook oppassen, is ne soort balletum) Pot Black .......
Nog iemand een idee om andere zaken op te nemen?
Je moet dat wel zelf komen voorstellen en verdedigen op BBSA of VSF. Engagement noemen ze dat.
Een zaleke waar ik graag speel is Karteria. Goede lakens en toffe sfeer.
|
|
|
| Pirre |
|

Pink Ball
Groep: Members
Gebruikers nr.: 19

|
| QUOTE (zjatteke @ Sep 21 2005, 12:22 AM) | | Zou zoiets niet eens in de reglementen opgenomen te worden (of alleszins overwogen) ? |
** zucht ** Chaos: te veel schoon vrouwen  --> bannen die club, kan me niet concentreren Josan: Groot TV-scherm met meestal CL voetbal  --> bannen die club, zelfde reden WBSC: Moeilijk te vinden en da in het spitsuur  ---> bannen die club, moe als ge toekomt Saint Denis: Honden die tussen mijn benen lopen  --> bannen die club Mister Europe: Gewoon te ver --> bannen die club European: die lichtekes toch hé, pffff ---> bannen die club Fair Play: toffe mannen, teveel pinten achteraf  , koppijn dag erna --> bannen die club Enz..... Enfin, sorry voor het sarcasme, maar als een ploeg verliest zal er altijd wel een reden zijn.
|
|
|
| Timmer |
|

Purple Power !!
Gebruikers nr.: 7

|
| QUOTE (Pirre @ Sep 21 2005, 10:01 PM) | | QUOTE (zjatteke @ Sep 21 2005, 12:22 AM) | | Zou zoiets niet eens in de reglementen opgenomen te worden (of alleszins overwogen) ? |
** zucht ** Chaos: te veel schoon vrouwen  --> bannen die club, kan me niet concentreren Josan: Groot TV-scherm met meestal CL voetbal  --> bannen die club, zelfde reden WBSC: Moeilijk te vinden en da in het spitsuur  ---> bannen die club, moe als ge toekomt Saint Denis: Honden die tussen mijn benen lopen  --> bannen die club Mister Europe: Gewoon te ver --> bannen die club European: die lichtekes toch hé, pffff ---> bannen die club Fair Play: toffe mannen, teveel pinten achteraf  , koppijn dag erna --> bannen die club Enz..... Enfin, sorry voor het sarcasme, maar als een ploeg verliest zal er altijd wel een reden zijn. |
Ben ik blij dat de madam achter onzen toog ni ter sprake komt...
--------------------
0 - 4
|
|
|
| zjatteke |
|

Red Ball
Gebruikers nr.: 119

|
| QUOTE (Phoske @ Sep 21 2005, 09:39 AM) | In de Pot Black, in dat zaleke apart, ben ik ooit eens met mijn bakkes tegen de tafel gesmakt toen ik me een beetje moest stretchen voor aan nen bal te geraken en gewoon wegschoof.
Daar kon ge zelfs niet normaal lopen, maar moest ge stapke per stapke wandelen |
Pot Black ... Mmm ... daar moeten we nog naartoe ... 't zal m'n combats al maar opblinken
|
|
|
| Timmer |
|

Purple Power !!

|
| QUOTE (zjatteke @ Sep 22 2005, 12:42 AM) | | QUOTE (Timme @ Sep 21 2005, 10:27 PM) | Ben ik blij dat de madam achter onzen toog ni ter sprake komt... |
Die van ons is ni veel beter ze Timme ! |
Over wie hebt ge het?
--------------------
0 - 4
|
|
|
| cue-action |
|

"Cue Action"
Gebruikers nr.: 9

|
Tegelkes, tegelkes .... Als het "tepelkes" moesten zijn, zoude niemand hier horen klagen zulle...
--------------------
"The only moment you know when you have beaten me is at the handshake" "Everybody likes to watch me play, except my opponent..."
|
|
|
| Timmer |
|

Purple Power !!

|
| QUOTE (Makke @ Sep 22 2005, 01:48 PM) | Niveau, mannen, niveau |
Date uw blog eens up!
--------------------
0 - 4
|
|
|
| zjatteke |
|

Red Ball
Gebruikers nr.: 119

|
| QUOTE (Timme @ Sep 21 2005, 10:55 PM) | | QUOTE (zjatteke @ Sep 22 2005, 12:42 AM) | | QUOTE (Timme @ Sep 21 2005, 10:27 PM) | Ben ik blij dat de madam achter onzen toog ni ter sprake komt... |
Die van ons is ni veel beter ze Timme ! |
Over wie hebt ge het?
|
Ah Nui tiens !
|
|
|
0 Gebruiker(s) is/zijn dit onderwerp aan het lezen (0 gasten en 0 anonieme gebruikers)
0 Gebruikers:
[ Script Execution time: 0.1028 ] [ 14 queries used ] [ GZIP Geactiveerd ]